#1 Skrevet November 21, 2012 en kollega av meg har en 02 passat 130hk avf altså pumpedyse. . bilen ryker en del hvitt, men ingen kjølevæske forsvinner.. habilitet var innom ett mekonomen verksted og din syns seg fram til dårlige dyser, jeg selv mener at det bare er kondens, men siden jeg ikke er 100% så hører jeg her om noen kan bekrefte eller avkrefte sannsynlighet en for at dyser skaper hvit røyk, evt om noen kan komme med noen symptomer på dårlige dyser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2012 Kan være dårlige dyser, vil vanligvis merke det på motorgange da..... Mister du motorolje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2012 nei.. veldig lavt forbruk av olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2012 hvis noen vet så gjerne kom med innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2012 Er det kvit røyk uavhengig om bil er nett starta kald/varm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2012 Er det kvit røyk uavhengig om bil er nett starta kald/varm? når bilen er kald så ryker det mye å lukter dritt, å det er også da det er værst, den ryker ikke så mye når bilen er varm å ja røyken er hvit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2012 oljen ser fin ut, når du sjekker i peilestav og påfyllings lokket ? ingen andre lekasjer ? vått på garasjegulv osv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2012 den bruker verken frostvæske eller unormalt med olje den er kunn tungstartet når den er kald. kan glødeplugger gjøre noe med tomgangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2013 Hei, fant dere ut av dette? jeg sliter med det samme på min A6 med samme motor, og mistenker dyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2013 er nok dyser som er orsaken på den bilen lukter dårlig så er nok dyser som er feilen bytt så blir det nok bra det ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...