1996 AUDI RS2 MTM (DELEBIL) vurderes solgt.

Anbefalte innlegg

Hei

 

Vurderer nå og selge min Orginale 1996 RS2 da jeg ser at jeg aldri får tid til å begynne på dette projektet.: bh : (planen var å bygge en RS2 sedan).

 

Bilen er i god stand. RUSTFRI..Men, trenger nye coiler da disse har begynt å fuske. (034efi kit vil nok fikse dette). Fusker bare ved belastning.

 

Km Stand 217000km. MTM eksos og Chip. 270KW i vognkortet. Har de store Bremsene (big reds). Carbon lister. Elektriske recaro i svart skinn.

Bilen er meget pen. Noen små riper og liten bulk i høyre bakdør.

 

Frontfanger,Bakfanger,speiler og sideskjørt er helt nye orginale deler. Har komplett servicehefte og Perm med Kvitteringer. Turbo er blant annet nylig byttet. Nettopp byttet starter.

 

Følger også med en god del deler. Blandt annet nye Porsche tåkelys og blinklys i orginale esker. Et ekstra sett med Brukte FK coilovers,en god del foringer (blandt annet til traverser (034 efi deler).

 

 

Utrolig mye bra deler her dersom noen skal bygge et artig prosjekt.

 

Bilen er ikke registert og selges som delebil.

 

IMG_56741.jpg

 

IMG_5671.jpg

 

IMG_56912-1.jpg

 

IMG_56862-1.jpg

 

 

Selges høystbydene over 80000kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er ikke registrert, men har den norske skilt? Ser da i allefall slik ut fra annonsen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er utollet. Og med avgiftene på disse i forhold til en brukt Rs2 i norge er det ikke lønnsomt å registrere den. Skiltene på bildene er svenske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

270hk i vognikort?

Er det ikke 315 hk i standard RS2 da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Sorry. my bad. 270kw selvfølgelig. blir vel noe sånt som 367hk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det si at bilen starter og går men fukser ved belastning og ellers er ok? Hvordan er det med rust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Bilen starter og går fint,men fusker ved belastning. Jeg byttet olje,filter og plugger når jeg henta den. Gått ca 10 km siden da.

 

Ingen rust på denne. aldri kjørt en vinter i norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger en delebil/Isbil/banebil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket hvor mye det blir i avgifter på bilen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja. kikka kjapt for en stund tilbake. og da var det vel 130K for 315hk utgave så denne blir dyrere. Ikke lønnsomt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, blir kostbart:) Har du regdato på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Regdato på bilen er 25/7 1995.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ser faktisk meget bra ut!

I forhold til mange av RS2'ene som er omsatt den siste tiden kan da ikke denne ende opp så ille?? Selv med de ekstra hk.

Rustfri 96 mod med big reds.. Dette er sjelden vare!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal til for at biltilsynet godkjenner denne som originalt igjen da, med tanke på avgifter?

Original chip og bremsing?

Ille at en slik bil skal gå som delebil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut til at den blir noe dyrere sånn sett enn hva andre Rs2'er ligger til. 210-220 tusen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.