1996 Mod Audi 80 Tdi med komplett RS2 interriør

Anbefalte innlegg

20121015_132951.jpg

96 mod Audi 80 avant 1,9 tdi med komplett RS2 innteriør i svart heilskinn. Dette innteriøret er i meget god stand, bilen går som ei klokke, med webasto varmer , senket , RS2 ratt , alu felger sommer og vinter og A/C som virker. Selgest nå for 18 000kr ved rask handel. Må skifte bremseklosser og skiver foran , 1 stk lenkarm og registerreim bør og skiftes pga alder.

20121015_132959.jpg

20121015_133820.jpg

20121015_132923.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han vill nokk svare, ganske så opptatt mann:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han vill nokk svare, ganske så opptatt mann:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamlebilen til svigermor dette. Er girkassa byttet/overhalt? Var vel 2 eller 3 gir som var litt vanskelig å få i gir. Kom forresten ikkje med Rs2 interiøret originalt, er ettermontert;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamlebilen til svigermor dette. Er girkassa byttet/overhalt? Var vel 2 eller 3 gir som var litt vanskelig å få i gir. Kom forresten ikkje med Rs2 interiøret originalt, er ettermontert;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har svart på mail, men vist det er du som driver å ringer med skjult nr så svarer eg ikkje på det nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har svart på mail, men vist det er du som driver å ringer med skjult nr så svarer eg ikkje på det nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett inn gearkasse som er heilt strøken nå ja. Sjekket pr nr på denne bilen fra fabrikken, sto der att den var levert med audi sport s - line innteriør ??? . Kem som har montert det da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett inn gearkasse som er heilt strøken nå ja. Sjekket pr nr på denne bilen fra fabrikken, sto der att den var levert med audi sport s - line innteriør ??? . Kem som har montert det da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var eigeren før svigermor. Barndomsvenn av svigerfar (som forøvrig var med og monterte det) så kilden er ganske sikker;) Kan jo være at det var S2 stoler i den originalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var eigeren før svigermor. Barndomsvenn av svigerfar (som forøvrig var med og monterte det) så kilden er ganske sikker;) Kan jo være at det var S2 stoler i den originalt.

skal sjekke litt opp i det der, for det var Roger strand som eide den bilen der på tidlig 2000 tallet og da var det slike stoler i den. var forøvrig og stikkerhus originalt i gulvet som passer til dei stolene og ikkje s2 stoler, for det har eg hatt i bilen ei stund for å spare på rs2 stolene.

Da har eg fått det bekreftet att denne bilen er levert med pr nr : Q1E Recaro Sports seats, det er rs2 stoler og pr nr: Leather seat covering. Så det må nok vere noe annet dei har montert =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sjekke litt opp i det der, for det var Roger strand som eide den bilen der på tidlig 2000 tallet og da var det slike stoler i den. var forøvrig og stikkerhus originalt i gulvet som passer til dei stolene og ikkje s2 stoler, for det har eg hatt i bilen ei stund for å spare på rs2 stolene.

Da har eg fått det bekreftet att denne bilen er levert med pr nr : Q1E Recaro Sports seats, det er rs2 stoler og pr nr: Leather seat covering. Så det må nok vere noe annet dei har montert =)

Aha. Gode å sitte i hvertfall;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok det Roger =)

Eg hugsar når Stranden kom heim med bilen......da stod det RS2 stolar i den ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagt til bilder og ny pris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.