#1 Skrevet November 21, 2012 (endret) 96 mod Audi 80 avant 1,9 tdi med komplett RS2 innteriør i svart heilskinn. Dette innteriøret er i meget god stand, bilen går som ei klokke, med webasto varmer , senket , RS2 ratt , alu felger sommer og vinter og A/C som virker. Selgest nå for 18 000kr ved rask handel. Må skifte bremseklosser og skiver foran , 1 stk lenkarm og registerreim bør og skiftes pga alder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2012 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1527342&AdItemText_Match=audi%2080%20tdi Har prøvd å ringe deg i 3 dager, sendt mail men ingen svar??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2012 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1527342&AdItemText_Match=audi%2080%20tdi Har prøvd å ringe deg i 3 dager, sendt mail men ingen svar??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2012 han vill nokk svare, ganske så opptatt mann:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2012 han vill nokk svare, ganske så opptatt mann:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2012 Gamlebilen til svigermor dette. Er girkassa byttet/overhalt? Var vel 2 eller 3 gir som var litt vanskelig å få i gir. Kom forresten ikkje med Rs2 interiøret originalt, er ettermontert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2012 Gamlebilen til svigermor dette. Er girkassa byttet/overhalt? Var vel 2 eller 3 gir som var litt vanskelig å få i gir. Kom forresten ikkje med Rs2 interiøret originalt, er ettermontert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2012 Har svart på mail, men vist det er du som driver å ringer med skjult nr så svarer eg ikkje på det nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 24, 2012 Har svart på mail, men vist det er du som driver å ringer med skjult nr så svarer eg ikkje på det nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 24, 2012 Sett inn gearkasse som er heilt strøken nå ja. Sjekket pr nr på denne bilen fra fabrikken, sto der att den var levert med audi sport s - line innteriør ??? . Kem som har montert det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 24, 2012 Sett inn gearkasse som er heilt strøken nå ja. Sjekket pr nr på denne bilen fra fabrikken, sto der att den var levert med audi sport s - line innteriør ??? . Kem som har montert det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 25, 2012 Det var eigeren før svigermor. Barndomsvenn av svigerfar (som forøvrig var med og monterte det) så kilden er ganske sikker;) Kan jo være at det var S2 stoler i den originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 25, 2012 (endret) Det var eigeren før svigermor. Barndomsvenn av svigerfar (som forøvrig var med og monterte det) så kilden er ganske sikker;) Kan jo være at det var S2 stoler i den originalt. skal sjekke litt opp i det der, for det var Roger strand som eide den bilen der på tidlig 2000 tallet og da var det slike stoler i den. var forøvrig og stikkerhus originalt i gulvet som passer til dei stolene og ikkje s2 stoler, for det har eg hatt i bilen ei stund for å spare på rs2 stolene. ************** Da har eg fått det bekreftet att denne bilen er levert med pr nr : Q1E Recaro Sports seats, det er rs2 stoler og pr nr: Leather seat covering. Så det må nok vere noe annet dei har montert =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 26, 2012 Det er vel dødfødt men bytte i bil?? http://forum.vacn.no/showthread.php?247787-Nissan-Almera-gti-98mod-(NYLIG-EU-OK) Eller selge interiøret løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 26, 2012 skal sjekke litt opp i det der, for det var Roger strand som eide den bilen der på tidlig 2000 tallet og da var det slike stoler i den. var forøvrig og stikkerhus originalt i gulvet som passer til dei stolene og ikkje s2 stoler, for det har eg hatt i bilen ei stund for å spare på rs2 stolene. ************** Da har eg fått det bekreftet att denne bilen er levert med pr nr : Q1E Recaro Sports seats, det er rs2 stoler og pr nr: Leather seat covering. Så det må nok vere noe annet dei har montert =) Aha. Gode å sitte i hvertfall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 15, 2013 Stemmer nok det Roger =) Eg hugsar når Stranden kom heim med bilen......da stod det RS2 stolar i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 30, 2013 Lagt til bilder og ny pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 12, 2013 Bump ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...