#1 Skrevet November 21, 2012 Ønsker og kjøpe et panser til golf mk3. Trenger ikke være pen i lakken men må være bulkefritt. Ønskes kjøpt i akershus området helst. Mvh Tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2012 jeg har en slik liggendes. ikke spes pen, men bulkfritt om jeg ikke husker feil. kan sjekke det om det er interressant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2012 kan være av interesse det. så lenge jeg får tak i et panser så blire bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2012 okei da skal jeg stikke og sjekke det ila. av dagen delebilen står ikke her hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2012 (endret) fikk beskjed fra garasjeeier at han ville ha panseret... så da går det nok til han. desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2012 ja det er greit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2012 ringte han. var ikke så viktig. så om du fortsatt er intr så har jeg det her sort, uten store riper og fritt for bulker 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2012 sendt deg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2012 sendt deg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...