#1 Skrevet November 21, 2012 Selger mine 10x21" kränze felger, de må pusses opp siden de er noe ødelagt kosmetisk. Jeg hadde planer om å pusse opp disse å ha de på min Transporter, men familien øker og jeg må prioritere annerledes. Litt om felgene: - 5x120 - 10x21" - ET 42 Foran sitter det 255/30-21" (må kjøpes nye dekk) Bak sitter det 295/25-21" (de går ihvertfall en sesong til) Den ene felgen har hatt en bulk på innersiden, men den er rettet ut av forrige eier. De har noen sår på felgkanten, tror det skal være mulig å fikse. Den ene felgen har kosmetiske skader etter forrige eier som ikke fikk av den ene bolten, å måtte borre den ut. Slik så de ut som nye Dette er dyre felger. Selges h.b.o 10.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2013 Opp med seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2013 Solgt. Kan slettes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...