#1 Skrevet Mai 4, 2005 Har greid å rote bort koppen til de "låsbare" hjulmuttrene. Er det mulig å få skaffet en ny? Har ikke peiling hvor muttrene kommer fra, men er det mulig at de er originale fra Audi? Og er det da mulig å skaffe ny kopp fra forhandler? mvh Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2005 Ta et bilde og legg ut her, så er det sikkert noen som kjenner igjen noe og har en anelse om hva slags type det er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2005 Så du har ikke eska og nummeret på settet? Har du det er det bare å bestille nye. Håper ikke boltene står på bilen Jeg skulle forresten bestille nye engang, var skadet. Da sa forhandlerene at det var billigere å kjøpe nytt sett Så det ble nytt sett på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2005 Dersom du mener "nøkkelen" til låseboltene, og dette er originalt, kan du bare svinge innom et merkeverksted. De skal ha komplette sett, slik at de får prøvd ut hvilken som passer til din bolt. Ny låsebolt koster da ca. 150,- Et tips til dere som har org. låsebolter på bilene deres, er å lese av det lille nummeret som står på nøkkelbolten, før dere evt skulle være så uheldig å rote den bort, da slipper dere å dra bilen til verkstedet for å lese av. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2005 Boltene står deseverre på bilen ja.. Veldig vanskelig å få tatt noe ordentlig bilde av dem også. Boltene har 6 små spor fordelt rundt om, men jeg syns å huske at bare 2 av dem var i bruk på nøkkelen. Har ingen dokumentasjon på om boltene er originale eller ikke, men jeg får ta meg en tur innom merkeversted å høre hva de sier. Takk for alle tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2005 Ett annet tips er å bruke macro funskjonen du sannsynligvis har på kameraet, når du skal ta sånne bilder. En blomst er ofte symbolet for denne funksjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...