#1 Skrevet November 22, 2012 Hei! Jeg leter etter koblingskjema for AEB motoren. Det er til den ECU'en med 5 stikker, de jeg finner på nettet er kun til den med 2 stikker. Er det noen som kan hjelpe meg med riktig skjema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2012 https://erwin.audi.com/erwin/showHome.do 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2012 https://erwin.audi.com/erwin/showHome.do 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2012 Sjekk fila jeg lastet opp. Følg link i signatur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2012 Sjekk fila jeg lastet opp. Følg link i signatur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2012 Den var jo gull Freddy! Men ikke for å være for storforlangende, har du en oversikt over de 4 pluggene som ikke går i ECU også, de som går til sikringer og instrumenter og slikt? Johnny: Der måtte man ha påloggingsinfo, er det gratis eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2012 Den var jo gull Freddy! Men ikke for å være for storforlangende, har du en oversikt over de 4 pluggene som ikke går i ECU også, de som går til sikringer og instrumenter og slikt? Johnny: Der måtte man ha påloggingsinfo, er det gratis eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2012 Laget til 2 filer til, du finner de på samme plass. Du får se om du kan bruke de. Reiser vekk på tirsdag og tar ikke med med pc'n med "rett" program på, så skrik gjerne ut før mandag om du skulle hatt noe annet. Blir borte til over nyttår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 24, 2012 Du er konge Freddy bilen startet på Megasquirt'en idag faktisk, men stoppet igjen, og under feilsøkingen så stoppet ECU'en, så må åpne å fikse litt der også. Men at motoren faktisk går på et egen bygget sprut er jo et godt steg i seg selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 24, 2012 Takker for gode ord. Lagt opp litt til, så er bare å forsyne seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 17, 2015 Noen som har dette liggende på pc? trenger for ECU og de 4 pluggene under vannbrettet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 17, 2015 Noen som har dette liggende på pc? trenger for ECU og de 4 pluggene under vannbrettet... Sjekk signaturen til Freddy.. http://forum.vacn.no/showthread.php?190547-Samletr%E5d-for-PDF-Filer-med-tekniske-hidden-p%E5-VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...