120'km service A4 1.8t(hvor kjøpe deler)

Anbefalte innlegg

Som topic sier. Er det noen som har noen forslag til hvor jeg kan kjøpe deler til 120 000km service på bilen min?? Og eksakt hva blir byttet på denne servicen??

Takknemlig for alle svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ihvertfall fortelle deg at du kan kjøpe det på mekonomen! men husker ikke eksakt hva som skal byttes..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som skal skiftes som jeg kommer på i farten er luft,pollen,olje,bensin filter

olje så klart og plugger reg reim med stramme hjul

lurt og sjekke vann pumpe og dynamoreim og event skifte dette også hvis det trengs da dette er lett og skifte samtidig da du må dra frem fronten for og komme til for skifte av reg reim

også ville jeg ha skifta gir olje samt på diffen bak hvis du har 4wd

også kommer skifte av bremsveske annethvert år og kjølveske som jeg ikke husker skift intrevallen på med det står i service boka mener jeg og huske

deler kan kjøpes på f.eks møller og mekonomen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som skal skiftes som jeg kommer på i farten er luft,pollen,olje,bensin filter

olje så klart og plugger reg reim med stramme hjul

lurt og sjekke vann pumpe og dynamoreim og event skifte dette også hvis det trengs da dette er lett og skifte samtidig da du må dra frem fronten for og komme til for skifte av reg reim

også ville jeg ha skifta gir olje samt på diffen bak hvis du har 4wd

også kommer skifte av bremsveske annethvert år og kjølveske som jeg ikke husker skift intrevallen på med det står i service boka mener jeg og huske

deler kan kjøpes på f.eks møller og mekonomen

takk for tips. lurer på hvor dyr denne servicen er på møller når man ser hva deler og olje kommer på : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tips. lurer på hvor dyr denne servicen er på møller når man ser hva deler og olje kommer på : klø :

mener at det var rundt 11-12lapper... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.