#1 Skrevet Mai 4, 2005 Som topic sier. Er det noen som har noen forslag til hvor jeg kan kjøpe deler til 120 000km service på bilen min?? Og eksakt hva blir byttet på denne servicen?? Takknemlig for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2005 kan ihvertfall fortelle deg at du kan kjøpe det på mekonomen! men husker ikke eksakt hva som skal byttes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2005 det som skal skiftes som jeg kommer på i farten er luft,pollen,olje,bensin filter olje så klart og plugger reg reim med stramme hjul lurt og sjekke vann pumpe og dynamoreim og event skifte dette også hvis det trengs da dette er lett og skifte samtidig da du må dra frem fronten for og komme til for skifte av reg reim også ville jeg ha skifta gir olje samt på diffen bak hvis du har 4wd også kommer skifte av bremsveske annethvert år og kjølveske som jeg ikke husker skift intrevallen på med det står i service boka mener jeg og huske deler kan kjøpes på f.eks møller og mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2005 det som skal skiftes som jeg kommer på i farten er luft,pollen,olje,bensin filterolje så klart og plugger reg reim med stramme hjul lurt og sjekke vann pumpe og dynamoreim og event skifte dette også hvis det trengs da dette er lett og skifte samtidig da du må dra frem fronten for og komme til for skifte av reg reim også ville jeg ha skifta gir olje samt på diffen bak hvis du har 4wd også kommer skifte av bremsveske annethvert år og kjølveske som jeg ikke husker skift intrevallen på med det står i service boka mener jeg og huske deler kan kjøpes på f.eks møller og mekonomen takk for tips. lurer på hvor dyr denne servicen er på møller når man ser hva deler og olje kommer på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2005 takk for tips. lurer på hvor dyr denne servicen er på møller når man ser hva deler og olje kommer på mener at det var rundt 11-12lapper... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...