#1 Skrevet November 22, 2012 Jeg har en 06 mod A4 1,8t, har det noe for seg å fjerne catten på denne ? jeg vet det blir bråk på eu kontrollen men det skal jeg nok takle, det jeg vil vite er om denne catten er såpass bra så den ikke hindrer flow i eksosen eller om det er noe å hente ved å fjerne den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2012 Jeg har en 06 mod A4 1,8t, har det noe for seg å fjerne catten på denne ? jeg vet det blir bråk på eu kontrollen men det skal jeg nok takle, det jeg vil vite er om denne catten er såpass bra så den ikke hindrer flow i eksosen eller om det er noe å hente ved å fjerne den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2012 Vil vel sette feilkode..... så lenge katalysatoren er ok er det nesten ingen ting å hente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2012 Vil vel sette feilkode..... så lenge katalysatoren er ok er det nesten ingen ting å hente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2012 Det var det jeg regnet med, skal ha ny eksos og chip så jeg vurderte å fjerne katta, men sitter det to lambdasonder på denne ? det sitter en helt oppe ved turboen vet jeg men jeg husker ikke om det sitter noen bak catten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2012 Det var det jeg regnet med, skal ha ny eksos og chip så jeg vurderte å fjerne katta, men sitter det to lambdasonder på denne ? det sitter en helt oppe ved turboen vet jeg men jeg husker ikke om det sitter noen bak catten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2012 Det er en sonde før og etter katten. Det kan være en del på hente på å bytte til sportskat, men jeg tror nok du bør ha et grovere frontrør også. Det gjør i alle fall tydelig forskjell på 2.0 TFSI sammen med tilpasset programvare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2012 Det er en sonde før og etter katten. Det kan være en del på hente på å bytte til sportskat, men jeg tror nok du bør ha et grovere frontrør også. Det gjør i alle fall tydelig forskjell på 2.0 TFSI sammen med tilpasset programvare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2012 Ja jeg tenkte jeg skulle laget et grøvre frontrør på jobben, resten av anlegget tror jeg blir Milltek eller BSR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2012 Ja jeg tenkte jeg skulle laget et grøvre frontrør på jobben, resten av anlegget tror jeg blir Milltek eller BSR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 23, 2012 Ja jeg tenkte jeg skulle laget et grøvre frontrør på jobben, resten av anlegget tror jeg blir Milltek eller BSR På milltek følger frontrøre med på catback anlegga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 23, 2012 Ja jeg tenkte jeg skulle laget et grøvre frontrør på jobben, resten av anlegget tror jeg blir Milltek eller BSR På milltek følger frontrøre med på catback anlegga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 24, 2012 Selvfølgelig gjør det det, det fant jeg jo ut når jeg sjekka litt bedre hehe, er det noen her inne som har prøvd denne manifolden og kan fortelle om det er verdt pengene ? http://www.ebay.com/itm/AUDI-TT-A3-A4-S3-A6-1-8-20V-STAINLESS-STEEL-T3-TURBO-EXHAUST-MANIFOLD-NEW-/130805418132?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e749c4894 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 24, 2012 Selvfølgelig gjør det det, det fant jeg jo ut når jeg sjekka litt bedre hehe, er det noen her inne som har prøvd denne manifolden og kan fortelle om det er verdt pengene ? http://www.ebay.com/itm/AUDI-TT-A3-A4-S3-A6-1-8-20V-STAINLESS-STEEL-T3-TURBO-EXHAUST-MANIFOLD-NEW-/130805418132?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e749c4894 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...