Anbefalte innlegg

Jeg har en 06 mod A4 1,8t, har det noe for seg å fjerne catten på denne ? jeg vet det blir bråk på eu kontrollen men det skal jeg nok takle, det jeg vil vite er om denne catten er såpass bra så den ikke hindrer flow i eksosen eller om det er noe å hente ved å fjerne den ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 06 mod A4 1,8t, har det noe for seg å fjerne catten på denne ? jeg vet det blir bråk på eu kontrollen men det skal jeg nok takle, det jeg vil vite er om denne catten er såpass bra så den ikke hindrer flow i eksosen eller om det er noe å hente ved å fjerne den ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil vel sette feilkode..... så lenge katalysatoren er ok er det nesten ingen ting å hente.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil vel sette feilkode..... så lenge katalysatoren er ok er det nesten ingen ting å hente.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg regnet med, skal ha ny eksos og chip så jeg vurderte å fjerne katta, men sitter det to lambdasonder på denne ? det sitter en helt oppe ved turboen vet jeg men jeg husker ikke om det sitter noen bak catten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg regnet med, skal ha ny eksos og chip så jeg vurderte å fjerne katta, men sitter det to lambdasonder på denne ? det sitter en helt oppe ved turboen vet jeg men jeg husker ikke om det sitter noen bak catten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en sonde før og etter katten. Det kan være en del på hente på å bytte til sportskat, men jeg tror nok du bør ha et grovere frontrør også. Det gjør i alle fall tydelig forskjell på 2.0 TFSI sammen med tilpasset programvare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en sonde før og etter katten. Det kan være en del på hente på å bytte til sportskat, men jeg tror nok du bør ha et grovere frontrør også. Det gjør i alle fall tydelig forskjell på 2.0 TFSI sammen med tilpasset programvare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg tenkte jeg skulle laget et grøvre frontrør på jobben, resten av anlegget tror jeg blir Milltek eller BSR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg tenkte jeg skulle laget et grøvre frontrør på jobben, resten av anlegget tror jeg blir Milltek eller BSR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På milltek følger frontrøre med på catback anlegga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På milltek følger frontrøre med på catback anlegga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.