Audi Music Interface- Iphone m spotify?

Anbefalte innlegg

Hei! Hvordan gjør dere det med AMI og Iphone m spotify? Har kjøpt noen sanger på itunes så nå driver jeg å "lurer" bilen.

Men så er det litt upraktisk med 20cm ledning i hanskrommet når man må styre sangene på spotify på tlf.

Finnes det lengere kabler for ami?

Finnes det lange aux-kabler som man kan trekke fra hanskrom til midtkonsoll?

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Hvordan gjør dere det med AMI og Iphone m spotify? Har kjøpt noen sanger på itunes så nå driver jeg å "lurer" bilen.

Men så er det litt upraktisk med 20cm ledning i hanskrommet når man må styre sangene på spotify på tlf.

Finnes det lengere kabler for ami?

Finnes det lange aux-kabler som man kan trekke fra hanskrom til midtkonsoll?

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stian.

Jeg kjører med MMI v.2 (lavoppløst skjerm og ikke rettnings taster på det store hjulet)

Hos meg virker Spotify bedre nå med Music Interface kabelen. Jeg ser navn på Artist, Sang og Album, kan skippe fram og noen ganger tilbake, play og pause.

Det hender den henger seg opp på en komando som gjør at man hører "play og pause" lys hele tiden, men da er det bare og skippe til neste track så slutter den.

Dette har blitt bedre og bedre etter som apple har kommer med nye oppdateringer i iOS. Ikke helt perfekt enda, men kommer seg.

Man kan for eks. ikke bytte playlister :/

Har sett en del forlengelsess kabler rundt på nettet. Har tenkt på en sånn selv for trekking til armlenet, men har ikke kommet så langt enda.

Are

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stian.

Jeg kjører med MMI v.2 (lavoppløst skjerm og ikke rettnings taster på det store hjulet)

Hos meg virker Spotify bedre nå med Music Interface kabelen. Jeg ser navn på Artist, Sang og Album, kan skippe fram og noen ganger tilbake, play og pause.

Det hender den henger seg opp på en komando som gjør at man hører "play og pause" lys hele tiden, men da er det bare og skippe til neste track så slutter den.

Dette har blitt bedre og bedre etter som apple har kommer med nye oppdateringer i iOS. Ikke helt perfekt enda, men kommer seg.

Man kan for eks. ikke bytte playlister :/

Har sett en del forlengelsess kabler rundt på nettet. Har tenkt på en sånn selv for trekking til armlenet, men har ikke kommet så langt enda.

Are

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med blåtann fiscon fra sondre på forumet her.

Har brukt dette systemet på mmi på flere av mine audier.

Er strålende fornøyd med streeaming av musikken på spotty,da kan du styre musikk og lyd med org knapper.

Du slipper ledninger også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med blåtann fiscon fra sondre på forumet her.

Har brukt dette systemet på mmi på flere av mine audier.

Er strålende fornøyd med streeaming av musikken på spotty,da kan du styre musikk og lyd med org knapper.

Du slipper ledninger også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde nesten fått provisjon Kim ;)

Forlengelseskabelen er forøvrig kun 80cm lang så skal du bruke en original så må du nok ha minst 2 stk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde nesten fått provisjon Kim ;)

Forlengelseskabelen er forøvrig kun 80cm lang så skal du bruke en original så må du nok ha minst 2 stk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, men hvordan er det med Aux inngang på Audi Multimedia?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, men hvordan er det med Aux inngang på Audi Multimedia?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes egen mini-jack/aux. Vi har det dessverre ikke på lager for øyeblikket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes egen mini-jack/aux. Vi har det dessverre ikke på lager for øyeblikket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.