Adapter for oljetrykk/giver/temp, biltema.

Anbefalte innlegg

Trenger ikke skru av innsuget av den grunn.

 

Har ikke prøvd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke skru av innsuget av den grunn.

 

Har ikke prøvd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du svare meg på hvilke fingrer du har? for det er pokker så trangt.

Har sugemotor, og innsuge "noen" hakk større enn på turboutgaven.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du svare meg på hvilke fingrer du har? for det er pokker så trangt.

Har sugemotor, og innsuge "noen" hakk større enn på turboutgaven.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde den første der og den kan ikke anbefales. Kjøpte også målere og sensorer fra biltema, men ingenting passet, ting lakk osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde den første der og den kan ikke anbefales. Kjøpte også målere og sensorer fra biltema, men ingenting passet, ting lakk osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det er M10x1 gjenger på VAG mens det de selger på Biltema er rørgjenger, 1/8-27 NPT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det er M10x1 gjenger på VAG mens det de selger på Biltema er rørgjenger, 1/8-27 NPT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei prøvde faktisk den første du linket.

Hev inni prosport oljetemp sensor og skrudde boltene noe inni helvetes hardt med en oring på de.

 

Tett og fin for øyeblikket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei prøvde faktisk den første du linket.

Hev inni prosport oljetemp sensor og skrudde boltene noe inni helvetes hardt med en oring på de.

 

Tett og fin for øyeblikket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du svare meg på hvilke fingrer du har? for det er pokker så trangt.

Har sugemotor, og innsuge "noen" hakk større enn på turboutgaven.

 

Skru av skruene til ekspansjonstanken å bikk den bakover i høykant… da har du "plenty" med plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du svare meg på hvilke fingrer du har? for det er pokker så trangt.

Har sugemotor, og innsuge "noen" hakk større enn på turboutgaven.

 

Skru av skruene til ekspansjonstanken å bikk den bakover i høykant… da har du "plenty" med plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å stjele tråden her, men hvis noen er inne og kikke, hvor finner jeg adapter med M10 gjenger? og oljetrykks giver med M10 gjenger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å stjele tråden her, men hvis noen er inne og kikke, hvor finner jeg adapter med M10 gjenger? og oljetrykks giver med M10 gjenger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å stjele tråden her, men hvis noen er inne og kikke, hvor finner jeg adapter med M10 gjenger? og oljetrykks giver med M10 gjenger?

 

Samt et T/Y-stykke :) Finner ingenting på biltema jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å stjele tråden her, men hvis noen er inne og kikke, hvor finner jeg adapter med M10 gjenger? og oljetrykks giver med M10 gjenger?

 

Samt et T/Y-stykke :) Finner ingenting på biltema jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei biltema adapteret fungerer knall har hatt det i 3 år og alt på stell vw pas 18T

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei biltema adapteret fungerer knall har hatt det i 3 år og alt på stell vw pas 18T

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trangt på 20V i forholdt til 20vT ja, men det går....lettest og ta det nedenifra, målt trykk på flere slike ADR maskiner.

Og ja den fra Biltema passer selv om det ikke er m10x1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trangt på 20V i forholdt til 20vT ja, men det går....lettest og ta det nedenifra, målt trykk på flere slike ADR maskiner.

Og ja den fra Biltema passer selv om det ikke er m10x1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som det er sagt tidligere i denne tråden, org. føleren og hullet i oljefilter branketten er m10 x1mm...Mens de adapterne som fås kjøpt er som regel 1/8"-27npt, son er "standard " på aftermarkeds givere... Beste er å kjøpe gjengetap i m10x1mm, ta av oljefilter branketten og gjenge opp denne og det ene hullet i t-adaptret slik at det blir skikkeligt med en gang...Og bruk flytende gjrngr/hydraulikk tett, ikke gjengetape, da denne har en lei tendens til å løs seg opp i olje... Better safe than sorry...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som det er sagt tidligere i denne tråden, org. føleren og hullet i oljefilter branketten er m10 x1mm...Mens de adapterne som fås kjøpt er som regel 1/8"-27npt, son er "standard " på aftermarkeds givere... Beste er å kjøpe gjengetap i m10x1mm, ta av oljefilter branketten og gjenge opp denne og det ene hullet i t-adaptret slik at det blir skikkeligt med en gang...Og bruk flytende gjrngr/hydraulikk tett, ikke gjengetape, da denne har en lei tendens til å løs seg opp i olje... Better safe than sorry...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.