Anbefalte innlegg

Hei:) Jeg har tatt ut venstre drivknute foran å har planer om å bytte den indre mansjetten. Hvordan får jeg på den nye mansjetten? må jeg løsne det ytre leddet av drivknuta for å tre mansjetten bortover akslingen å innpå det indre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:) Jeg har tatt ut venstre drivknute foran å har planer om å bytte den indre mansjetten. Hvordan får jeg på den nye mansjetten? må jeg løsne det ytre leddet av drivknuta for å tre mansjetten bortover akslingen å innpå det indre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken bil? Generelt så er du på rett spor. Lettere om du demonterer akslingen og tar den i skrustikka. Kjør på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken bil? Generelt så er du på rett spor. Lettere om du demonterer akslingen og tar den i skrustikka. Kjør på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Hans, gjorde det på B5en for 2-3 uker siden, meget enkel jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Hans, gjorde det på B5en for 2-3 uker siden, meget enkel jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager:p det er en audi a4 b6 2002 tdi. Det indre leddet går det vel ikke an å dele fra akslingen? Jeg må vel dra den nye mansjetten via den ytre driv siden å bortover akslingen å inn på det indre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager:p det er en audi a4 b6 2002 tdi. Det indre leddet går det vel ikke an å dele fra akslingen? Jeg må vel dra den nye mansjetten via den ytre driv siden å bortover akslingen å inn på det indre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På B5en skrudde jeg av den indre akslingen og delte skiten og fikk det ut =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På B5en skrudde jeg av den indre akslingen og delte skiten og fikk det ut =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag begynte jeg med mansjetten, å tenkte jeg skulle få av det indre leddet så jeg fikk dratt mansjetten innpå akslingen å innpå knuta. Men det viste seg at indre knute kassa var hel sveiset:p. Etter en liten stund skjønte jeg at den ytre knuta måtte heeelt av for å få på mansjetten. Resultatet av å bytte fett og mansjett var helt utrolig, føles som bilen er ny:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag begynte jeg med mansjetten, å tenkte jeg skulle få av det indre leddet så jeg fikk dratt mansjetten innpå akslingen å innpå knuta. Men det viste seg at indre knute kassa var hel sveiset:p. Etter en liten stund skjønte jeg at den ytre knuta måtte heeelt av for å få på mansjetten. Resultatet av å bytte fett og mansjett var helt utrolig, føles som bilen er ny:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.