#1 Skrevet November 22, 2012 Hei:) Jeg har tatt ut venstre drivknute foran å har planer om å bytte den indre mansjetten. Hvordan får jeg på den nye mansjetten? må jeg løsne det ytre leddet av drivknuta for å tre mansjetten bortover akslingen å innpå det indre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2012 Hei:) Jeg har tatt ut venstre drivknute foran å har planer om å bytte den indre mansjetten. Hvordan får jeg på den nye mansjetten? må jeg løsne det ytre leddet av drivknuta for å tre mansjetten bortover akslingen å innpå det indre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2012 hvilken bil? Generelt så er du på rett spor. Lettere om du demonterer akslingen og tar den i skrustikka. Kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2012 hvilken bil? Generelt så er du på rett spor. Lettere om du demonterer akslingen og tar den i skrustikka. Kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2012 Enig med Hans, gjorde det på B5en for 2-3 uker siden, meget enkel jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2012 Enig med Hans, gjorde det på B5en for 2-3 uker siden, meget enkel jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2012 Beklager:p det er en audi a4 b6 2002 tdi. Det indre leddet går det vel ikke an å dele fra akslingen? Jeg må vel dra den nye mansjetten via den ytre driv siden å bortover akslingen å inn på det indre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 23, 2012 Beklager:p det er en audi a4 b6 2002 tdi. Det indre leddet går det vel ikke an å dele fra akslingen? Jeg må vel dra den nye mansjetten via den ytre driv siden å bortover akslingen å inn på det indre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2012 På B5en skrudde jeg av den indre akslingen og delte skiten og fikk det ut =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 23, 2012 På B5en skrudde jeg av den indre akslingen og delte skiten og fikk det ut =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 23, 2012 I dag begynte jeg med mansjetten, å tenkte jeg skulle få av det indre leddet så jeg fikk dratt mansjetten innpå akslingen å innpå knuta. Men det viste seg at indre knute kassa var hel sveiset:p. Etter en liten stund skjønte jeg at den ytre knuta måtte heeelt av for å få på mansjetten. Resultatet av å bytte fett og mansjett var helt utrolig, føles som bilen er ny:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 23, 2012 I dag begynte jeg med mansjetten, å tenkte jeg skulle få av det indre leddet så jeg fikk dratt mansjetten innpå akslingen å innpå knuta. Men det viste seg at indre knute kassa var hel sveiset:p. Etter en liten stund skjønte jeg at den ytre knuta måtte heeelt av for å få på mansjetten. Resultatet av å bytte fett og mansjett var helt utrolig, føles som bilen er ny:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...