#1 Skrevet Mai 4, 2005 Hei var på Rudskogen og kjørte for første gang i går Jeg må desverre melde at jeg aldri har hatt det så gøy Men problemet er at jeg kom med nyinnkjøpte dekk, og måtte holde meg i skinnet.... Så til spørsmålet: Jeg så at folk hadde med seg flere sett med dekk... Hvordan har de rå? Er det noe sted der man kan få kjøpt billige brukte dekk til og bruke opp??? noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2005 I bakgården hos alle dekkforhandlere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2005 Oki hvor mye er det vanlig og betale for dekkene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2005 regner med at dekka er gratis betaler event bare for omleg og avbal av dekka slik er det her jeg bor i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2005 Oki hvor mye er det vanlig og betale for dekkene da? Spørs om den eneste utgiften er bensinen som du bruker i mørket når du stikker av fra dekkforhandleren, med dekka på hengeren... Men ikke vet jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2005 Etter hva jeg kan huske er forhandlere glad for å bli kvitt ukurante dekk. De slipper vel da en avgift ved å kaste dekka. Se opp for knivstikk i dekkene. Noen forhandlere er ikke så glade i de som tyner restene ut av andres dekk istedenfor å kjøpe nye..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...