Anbefalte innlegg

Jeg så en bil med sinnsyk kul lakk når jeg var på vei innover mot oslo her om dagen. Og derfor lurte jeg på om noen her inne kunne svart meg på dette spørsmålet og funnet lakk-koden for meg ?

 

Gjerne en som jobber på volkswagen i Sarpsborg ( Tror og mener bilen var kjøpt der ) :)

 

Håper på positiv tilbakemelding :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginal VW lakk? hvilken farge var det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du tak i reg. nummeret på bilen, og det er bilens opprinnelige farge fra fabrikken, så kan du få koden ved å ringe og spørre delelageret ved en VW forhandler. Men uten bilde/reg.nummer kan det være vanskelig, dersom ikke eieren leser dette og føler seg truffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du tak i reg. nummeret på bilen, og det er bilens opprinnelige farge fra fabrikken, så kan du få koden ved å ringe og spørre delelageret ved en VW forhandler. Men uten bilde/reg.nummer kan det være vanskelig, dersom ikke eieren leser dette og føler seg truffet :)

 

Alt jeg husker er ARXXXXX :( håper noen ser denne tråden og "føler seg truffet" hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde det kanskje vært smart av deg å nevne bil modell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.