Video - Test av Audi RS5 med 4k oppløsning!

Anbefalte innlegg

Var nysgjerrig og trykket på "original" size i valget på kvalitet, med det resultat at skjermkortet låste seg, noe som gjorde at hele pc'en slo seg av på egen hånd.... Med følgende lukking av alle åpne programmer og sletting av ikke lagret arbeid.

Så ADVARSEL til alle som ikke har en hiddenmaskin som støtter 4K!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nysgjerrig og trykket på "original" size i valget på kvalitet, med det resultat at skjermkortet låste seg, noe som gjorde at hele pc'en slo seg av på egen hånd.... Med følgende lukking av alle åpne programmer og sletting av ikke lagret arbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det på tide å oppgradere :P

Hadde null problem å spille det av med min maskin fra 2008.

Må si at lyden fra V8 sugemotoren har begynt å vokse på meg, riktig deilig lyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det på tide å oppgradere :P

Hadde null problem å spille det av med min maskin fra 2008.

Må si at lyden fra V8 sugemotoren har begynt å vokse på meg, riktig deilig lyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha,, der måtte jeg le :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha,, der måtte jeg le :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om EN person i hele norge som har oppsett for ekte 4K, og det inkluderer en sprell ny Sony prosjektor til 150 000kr :D

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Andreas21

Men men, tydelig at skjermkortet iallfall PRØVDE, selv om det gikk omtrent som dette :D

Prøvde du igjen eller? kan være en sammenheng med at du hadde så mange andre programmer oppe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om EN person i hele norge som har oppsett for ekte 4K, og det inkluderer en sprell ny Sony prosjektor til 150 000kr :D

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Andreas21

Men men, tydelig at skjermkortet iallfall PRØVDE, selv om det gikk omtrent som dette :D

Prøvde du igjen eller? kan være en sammenheng med at du hadde så mange andre programmer oppe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Illustrator og layoutprogrammet til foliekutteren, i tillegg til firefox, er ikke mange programmer for en ny quadcore i7 prosessor å håndtere ;) Men når skjermen uansett kun er full-hd, så er det umulig å få ut noe 4k bilde. det blir jo skalert ned til 1920x1080 før det går ut av hdmi-porten uansett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Illustrator og layoutprogrammet til foliekutteren, i tillegg til firefox, er ikke mange programmer for en ny quadcore i7 prosessor å håndtere ;) Men når skjermen uansett kun er full-hd, så er det umulig å få ut noe 4k bilde. det blir jo skalert ned til 1920x1080 før det går ut av hdmi-porten uansett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skjønner jeg ikke hvorfor pc`en din ikke klarer å spille den av ;)

For jeg bruker en mye svakere pc og spiller det av lett.

Selv om det nedskaleres så synes jeg det ser skarpere ut, hvertfall skarpere enn normal 1080p på youtube :)

Null lagg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skjønner jeg ikke hvorfor pc`en din ikke klarer å spille den av ;)

For jeg bruker en mye svakere pc og spiller det av lett.

Selv om det nedskaleres så synes jeg det ser skarpere ut, hvertfall skarpere enn normal 1080p på youtube :)

Null lagg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor forskjell mellom 1080p og nedskalert 4k, iallefall på begge mine skjermer.

Må jo være nydelig å kunne jobbe med et slikt format! Regnet med dette er filmet med Red?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor forskjell mellom 1080p og nedskalert 4k, iallefall på begge mine skjermer.

Må jo være nydelig å kunne jobbe med et slikt format! Regnet med dette er filmet med Red?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter med samme erfaring som Sindre her :)

Virkelig knallbra bilder selv om det er nedskalert.. Ville reparert pc`en min om jeg var deg Haakon, for dette må du jo sjekke ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter med samme erfaring som Sindre her :)

Virkelig knallbra bilder selv om det er nedskalert.. Ville reparert pc`en min om jeg var deg Haakon, for dette må du jo sjekke ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdater til alle nye drivere folkens.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdater til alle nye drivere folkens.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min spilte av den, men måtte vente i 30min for at den skulle laste hele videoen... Men fy for en lyd på RS5. Er en viss kar her på forumet jeg misunner så utrolig mye. Men men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.