#26 Skrevet November 23, 2012 Min spilte av den, men måtte vente i 30min for at den skulle laste hele videoen... Men fy for en lyd på RS5. Er en viss kar her på forumet jeg misunner så utrolig mye. Men men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 26, 2012 Dem har flere filmer også på youtube, om noen her ikke har fått med seg det I meeget god kvalitet på både review og lyd! S4 R8 (ikke i mer enn 1080p dog) A7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 26, 2012 Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 26, 2012 Fett! finnes det 8K på youtube også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 26, 2012 Rått Gleder meg til å få min v8 opp å gå og høre lyden ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 26, 2012 Jeg har opplevd både grønn skjerm, og pc som henger seg (Flash som henger seg), og skjermdrivere (ATI) som feiler i forsøk på å se denne i. Opplevelsesindex i Win.7 på 7.0, så spec skal ikke være problemet. i7 cpu, radeon 5850grafikk, 6gb ram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 26, 2012 Har vel noe med skjermkortet å gjøre, kjørte 4k helt fint på en vanlig laptop med i7-cpu og kiipt intel-skjermkort. Den store opplevelsen synes jeg dog uteble, blir vel bedre når optikken klarer å henge med oppløsningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 26, 2012 opplevelsen uteble? er jo sånn ca 5 ganger bedre bilde enn vanelig 1080p youtube kvalitet. Synes det ble svært fasinerende å se på disse filmene bare pga det var så god kvalitet på både filminga, lyden og den høye bildekvaliteten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...