Video - Test av Audi RS5 med 4k oppløsning!

Anbefalte innlegg

Min spilte av den, men måtte vente i 30min for at den skulle laste hele videoen... Men fy for en lyd på RS5. Er en viss kar her på forumet jeg misunner så utrolig mye. Men men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem har flere filmer også på youtube, om noen her ikke har fått med seg det :) I meeget god kvalitet på både review og lyd!

S4

R8 (ikke i mer enn 1080p dog)

A7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett! finnes det 8K på youtube også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått :) Gleder meg til å få min v8 opp å gå og høre lyden !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har opplevd både grønn skjerm, og pc som henger seg (Flash som henger seg), og skjermdrivere (ATI) som feiler i forsøk på å se denne i.

Opplevelsesindex i Win.7 på 7.0, så spec skal ikke være problemet. i7 cpu, radeon 5850grafikk, 6gb ram.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel noe med skjermkortet å gjøre, kjørte 4k helt fint på en vanlig laptop med i7-cpu og kiipt intel-skjermkort. Den store opplevelsen synes jeg dog uteble, blir vel bedre når optikken klarer å henge med oppløsningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

opplevelsen uteble? er jo sånn ca 5 ganger bedre bilde enn vanelig 1080p youtube kvalitet. Synes det ble svært fasinerende å se på disse filmene bare pga det var så god kvalitet på både filminga, lyden og den høye bildekvaliteten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.