#1 Skrevet November 23, 2012 Hei,noen som kjenner til en rød Audi 100 Q CS i Narvik distriktet ?? Bilen ser litt sliten ut. Tror eieren er en litt eldre herremann. Og så tror jeg at bilen kanskje hører hjemme i Bjerkvik. Noen som vet hvem jeg mener ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2012 Hei,noen som kjenner til en rød Audi 100 Q CS i Narvik distriktet ?? Bilen ser litt sliten ut. Tror eieren er en litt eldre herremann. Og så tror jeg at bilen kanskje hører hjemme i Bjerkvik. Noen som vet hvem jeg mener ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2012 Har ikke sett den i Narvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2012 Har ikke sett den i Narvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2012 Hvis du har registreringsnummer, så sender du det til 2282 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2012 Hei Thomas,har ikke reg nummer av bilen. Spiller ingen rolle nu,skal til Oslo imorra for å hente bil. Dvs hvis vi klarer å lande da,dem har meldt mye snø imorra...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...