#1 Skrevet November 23, 2012 Jaja, denne gangen trenger jeg jordingskabelen som går mellom rammevangen og motorfestet. (På høyre side) Er det Herr Kostøl som er redningen IGJEN?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2012 Jaja, denne gangen trenger jeg jordingskabelen som går mellom rammevangen og motorfestet. (På høyre side) Er det Herr Kostøl som er redningen IGJEN?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2012 Den har jeg FAKTISK ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2012 Den har jeg FAKTISK ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2012 Trur jeg har en liggende .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2012 Trur jeg har en liggende .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2012 lag en "oppgradert" en selv ellers får du kjøpt slike i f.eks biltema i div størrelser mye bedre enn en som er brukt og delvis ferdig oksydert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2012 lag en "oppgradert" en selv ellers får du kjøpt slike i f.eks biltema i div størrelser mye bedre enn en som er brukt og delvis ferdig oksydert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 24, 2012 lag en "oppgradert" en selv ellers får du kjøpt slike i f.eks biltema i div størrelser mye bedre enn en som er brukt og delvis ferdig oksydert Må støtte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 24, 2012 lag en "oppgradert" en selv ellers får du kjøpt slike i f.eks biltema i div størrelser mye bedre enn en som er brukt og delvis ferdig oksydert Må støtte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 26, 2012 Hehe, tenkte ikke på det engang jeg. Da lager jeg en flunkende ny en:) Takk takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...