#1 Skrevet November 23, 2012 Jeg har AMI-tilkobling i hanskerommet og stortrivdes med å spille av sanger fra spotify igjennom den, men etter at jeg oppgraderte til iOS 6 så vil den ikke spille av noen ting. Ikke spotify eller iTunes.. Andre med samme erfaring? Samboeren min har fortsatt iOS 5 og det fungerer helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2012 Jeg har AMI-tilkobling i hanskerommet og stortrivdes med å spille av sanger fra spotify igjennom den, men etter at jeg oppgraderte til iOS 6 så vil den ikke spille av noen ting. Ikke spotify eller iTunes.. Andre med samme erfaring? Samboeren min har fortsatt iOS 5 og det fungerer helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2012 Ingen med iPhone og iOS 6 som har opplevd dette? Evt. noen med iOS 6 som ikke har opplevd dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...