#1 Skrevet November 24, 2012 Jeg skal ha 3 liters veiv inn i min 2.7 Biturbo og prøver å finne ut nummeret eller fra hvem 3 liters motor jeg skal ha veiv fra! Noen som har gjort dette før meg? Eller noen som vet hvem veiv jeg skal skaffe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2012 Jeg skal ha 3 liters veiv inn i min 2.7 Biturbo og prøver å finne ut nummeret eller fra hvem 3 liters motor jeg skal ha veiv fra! Noen som har gjort dette før meg? Eller noen som vet hvem veiv jeg skal skaffe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2012 Geir røsten. (Rostenperformance) har gjort det før deg. Med Veldig bra resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2012 Geir røsten. (Rostenperformance) har gjort det før deg. Med Veldig bra resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...