Anbefalte innlegg

Selger nå vinterbilen.

En meget godt holdt bil som er bulkfri og har blitt fulgt med jevnlig på service.

Selger denne nå pga att jeg har lyst å prøve scirocco hadde jeg tenkt.

Har vert på 4 hjuls kontroll på møller uten noen annmerkninger på understell.

Og kjøpte nettopp ett nytt sett med 19" sommerfelger audi S5.

Vert på stor service med register reim og alle stramme hjul og driv hjul og vannpumpe og olje på km 111000km. alt av bremser ble byttet på ca 105000 km.

og byttet olje igjen nå på 125000km.

Har også installert DAB og AUX tilkobling på radio som fungerer topp,og så har den fått spesialbygget basskasse på orgilnal plasering i bagasjerommet med ny forsterker,ikke noe av dette er synlig. ellers så er det montert cupra front leppe,lakkerte bremser,xenon i tåkelys, 80 stk led dioder i interiøret,6000k xenon pærer bixenonhovedlys og fått nye led lamper bak som jeg skal legge ut bilde av snart,++sikkert mye mere.

Har også nå montert nye michelin x.ice pigfritt til 7500,-

 

 

NB. bilen skal på eukontroll i januar, men dette skal jeg fikse innen få dager.

 

Ring om du ønsker deg en god vinterbil og for mere info!

 

Bilen er registrert sent i sverige i 2007 men i chassi nr/møller så er bilen en 2008 modell.

 

obs!

Når jeg kjøpte bilen var den gått 97000 km og da kjøpte jeg og betalte for en forsiking som følger bilen i 35000km tror jeg det var så dette følger med til nye eier også.altså 6000 km igjen pr 22.11.12 gjelder motor drivlinje og andre type feil.

 

Jeg satt prisen på bilen til 245000.- og håper på og få dette.

Jeg kjøpte bilen for 1 år 2 måneder siden. Og da kostet bilen meg rett over 300000.-

+ att nå slenger jeg med nye vinterhjul og eu kontrolert bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger nå vinterbilen.

En meget godt holdt bil som er bulkfri og har blitt fulgt med jevnlig på service.

Selger denne nå pga att jeg har lyst å prøve scirocco hadde jeg tenkt.

Har vert på 4 hjuls kontroll på møller uten noen annmerkninger på understell.

Og kjøpte nettopp ett nytt sett med 19" sommerfelger audi S5.

Vert på stor service med register reim og alle stramme hjul og driv hjul og vannpumpe og olje på km 111000km. alt av bremser ble byttet på ca 105000 km.

og byttet olje igjen nå på 125000km.

Har også installert DAB og AUX tilkobling på radio som fungerer topp,og så har den fått spesialbygget basskasse på orgilnal plasering i bagasjerommet med ny forsterker,ikke noe av dette er synlig. ellers så er det montert cupra front leppe,lakkerte bremser,xenon i tåkelys, 80 stk led dioder i interiøret,6000k xenon pærer bixenonhovedlys og fått nye led lamper bak som jeg skal legge ut bilde av snart,++sikkert mye mere.

Har også nå montert nye michelin x.ice pigfritt til 7500,-

 

 

NB. bilen skal på eukontroll i januar, men dette skal jeg fikse innen få dager.

 

Ring om du ønsker deg en god vinterbil og for mere info!

 

Bilen er registrert sent i sverige i 2007 men i chassi nr/møller så er bilen en 2008 modell.

 

obs!

Når jeg kjøpte bilen var den gått 97000 km og da kjøpte jeg og betalte for en forsiking som følger bilen i 35000km tror jeg det var så dette følger med til nye eier også.altså 6000 km igjen pr 22.11.12 gjelder motor drivlinje og andre type feil.

 

Jeg satt prisen på bilen til 245000.- og håper på og få dette.

Jeg kjøpte bilen for 1 år 2 måneder siden. Og da kostet bilen meg rett over 300000.-

+ att nå slenger jeg med nye vinterhjul og eu kontrolert bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt av en cupe du må ha..skal litt til for å få plassert 80 stk LED: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt av en cupe du må ha..skal litt til for å få plassert 80 stk LED: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:) lyser bra ja. Men kun byttet ut på orginal plasering.

 

 

Bilen ryker for 240000.- ved ren handel.

 

 

Og nå er bilen eu gokjent !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.