#1 Skrevet November 24, 2012 Hei. Har en Audi A8, 2.5TDi, 2000 mod. ST79010. Når jeg kjører alene lyser airbaglampa. Hvis en passasjer setter seg foran, så slukker lampa og alt ser normalt ut. Har DU et forslag til hvordan jeg kan løse problemet? Er det noen som har tegninger til det elektrisk anlegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2012 Hei. Har en Audi A8, 2.5TDi, 2000 mod. ST79010. Når jeg kjører alene lyser airbaglampa. Hvis en passasjer setter seg foran, så slukker lampa og alt ser normalt ut. Har DU et forslag til hvordan jeg kan løse problemet? Er det noen som har tegninger til det elektrisk anlegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2012 feil i passasjer setet? er jo airbag i det. ta en diagnose med vagcom evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2012 feil i passasjer setet? er jo airbag i det. ta en diagnose med vagcom evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2012 Det er sensor matten i setet som er gåen, har samme problem i min, men der står airbag lyset på hele tiden, fikk avlest ved diagnose at det var den. Vet ikke om det er noe som kan repareres, den er jo sydd inn i setet, så det må vel åpnes opp eller nytt sete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2012 Det er sensor matten i setet som er gåen, har samme problem i min, men der står airbag lyset på hele tiden, fikk avlest ved diagnose at det var den. Vet ikke om det er noe som kan repareres, den er jo sydd inn i setet, så det må vel åpnes opp eller nytt sete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...