#1 Skrevet November 25, 2012 Hei! Noen som vet hvor jeg får tak i dette billig? altså fjørbeinslager holderen. den som sitter med 2 skruer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2012 Ligger på omlag 250-300.- på bildeler.no og meca.no ser det ut til. http://www.bildeler.no/?Bilmerke=4&Bilmodell=9&Arsmodell=1998&R_Time=150713&Forside=&Varegruppe=247 http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=2450291&CarReference_ID=5863&CategoryType_ID=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2012 Hei. det er kun fjørbeinslager uten holder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2012 Det er jo med holderen som du skrur fast med 2 skruer som man ser på bildet, og så er det gummi inni. Er det ikke det du skal ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2012 på NBS så star det at det er uten holder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2012 på NBS så star det at det er uten holder Har bytta på flere biler jeg og de kommer sånn som du ser på bildet på linken over her, altså med feste braketten. I alle fall de man kjøper på meca og mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2012 Okay Da får jeg ringe dit å høre takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2012 Bare så du er obs på det,så koster ikke dette noe mer hos Møller på Jessheim med VACN rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2012 Ok tusen takk Da ringer jeg dit i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 26, 2012 Har liggene nye slike du kan få kjøpe for 250,- stykke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 26, 2012 Med lager? Send meg sms 48365037 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 27, 2012 Da har jeg bestilt nytt fra møller. 202,- pr side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 27, 2012 Måtte ut med ca.350,- kroner stk på Møller Kallbakken. :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...