#1 Skrevet November 25, 2012 jeg skal bytte fjærbenslager på min 05 t5 og har kikka litt på mekonomen ol. og ser at du kan velge fjærbeinslager uten lager eller komplett?? Det smeller i fjørene når jeg svinger, så det er ikke tvil om at dem er gåene.. men er det sånn at jeg egentlig bare trenger to nye kulelager som jeg kan bytte ut i de gamle gummi "skivene" , eller må jeg kjøpe komplett.? for det høres rart ut om det skal hjelpe å kjøpe kun fjærbenslager uten lager... isåfall hvis det går ann å kjøpe kun lager-er det noen som vet hva de heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2012 Det som pleier å ryke på T5 da det smeller i fjørene ved sving er nettopp kulelagerene. Disse kan nok kalles underdimensjonert. Sansynligvis trenger du kun nye kulelagre og ikke nødvendigvis gummiputa/dempertoppen. Temmelig sikker på at iallefall Møller selger kun laggerringen løs uten gummiputa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2012 ok takker for svar. da ringer jeg på møller å hører med de imorra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...