#1 Skrevet Mai 4, 2005 I vinter brukte jeg min VR6 som plog, og det er på tide å få på ny frontspoiler. Finnes det forskjellige størrelser? Hvor er det rimeligst? Den jeg har er litt for stor føler jeg, subber ved normal kjøring, er vel ca +-10 centimeter. Jeg vil gjerne ha en som er litt mindre så kan jeg overlate brøytingen til lastebiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2005 Er det en normal Vr6 leppe? disse syns jeg er helt klart penest... eneste alternativet utenom denne viss du skal ha orginal leppe er en GL leppe og denne er kjiiiip og kjedelig å se på Vet ikke om noen lepper som er mindre enn vr6 leppe men allikevel er tøffere. og forresten, skal du ha vr6 leppe igjen, kjøp den orginale selv om den er dyrere da denne tåler mye bank. orginal ligger på 1100kr men uorginal fra for eks. autospar koster rundt 6-700.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2005 Disse prisene, er det for begge sider eller bare den ene siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2005 sjekk ebay.de billig!!! http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40207&item=7970371190&rd=1 56 min igjen. koster : 99 kroner og 75 øre....... + transport = 200,- tilsammen Så 25% moms på alt det. 250,- levert på ett postkontor nær deg..... Enkelt. JA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2005 I vinter brukte jeg min VR6 som plog, og det er på tide å få på ny frontspoiler. Finnes det forskjellige størrelser? Hvor er det rimeligst? Den jeg har er litt for stor føler jeg, subber ved normal kjøring, er vel ca +-10 centimeter. Jeg vil gjerne ha en som er litt mindre så kan jeg overlate brøytingen til lastebiler. Kan godt få bytte VR6 leppa mot min GL leppe anytime 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2005 Disse prisene, er det for begge sider eller bare den ene siden? Ja jeg tenker for begge delene da, orginal type pr del koster rund 530kr eller.no slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2005 Jeg syns det er tøft med denne spoileren, fra første generasjon Seat Toledo. Om den er praktisk vet jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...