#1 Skrevet November 26, 2012 Har en komplett audi 80 som selges i deler, rop ut om du trenger noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2012 hvilket interiør ? skinn ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2012 Har du vinge på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2012 Hei, Hvor mye skal du ha for gass pedalen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2012 Ikke skinnint, ikke vinge.. Gasspedal har jeg:) har ikke begynt å plukke den sunn enda men det blir etterhvert nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2012 Frontlykter solgt:) resten er igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2012 Hvilken motor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2012 Venstre bakør ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2012 2.3 l motor men denne har allerede fått nytt hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 6, 2012 venstre bakdør har jeg men må sjekke tilstand. motor blir brukt i en annen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 6, 2012 Venstre baklykt? (førerside) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 7, 2012 baklykt har jeg! 300kr+frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 19, 2012 Fortsatt en hel bil igjen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 19, 2012 Har du hele "boksen" der man justerer hastigheten på kupeviften, temp og retning ?? Trenger forsåvidt kun den som justerer hastigheten på viften 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 20, 2012 Det har jeg:) send meg en pm du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 23, 2013 Har du spedere og blink fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 24, 2013 el. vinduer? skulle hatt 1 bryter om de passer på min... - plast deksel som er over radiator sikkert noe meir, må vente til jeg kommer lenger med å sette i sammen bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 24, 2013 Har spredere men disse er grei å ha i reserve selv.. Ikke elvinduer, men mulig jeg har bryter alikevel skal sjekke:) Dårlig med plasdeksel:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...