#1 Skrevet November 26, 2012 Hei! Jeg har hatt bilen min hos Statens Vegvesen å forsøkt å få godkjent mitt KW senkesett. Fikk feil på avstanden mellom senter felg og topp hjulbueskjerm var under 32 cm. Jeg har forsøkt å justere selv, men bilen vil ikke heve seg noe selv om jeg skrur mange runder. Har dere erfaring med dette? Har kontaktet verksted for å høre om de evt. kunne gjøre dette, men de ville ikke påta seg jobben. Har dere evt. forslag til verksted i Lillestrøm området som gjør dette? HASTER Rasmus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2012 Skru mer Dette er ikke rakettfysikk. Jo lenger opp du skrur jo høyere blir bilen. Jeg må skru 4 runder per cm på mitt supersport sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2012 Jeg har skrudd ca 15 runder på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...