Audi s4 1993 2,2 turbo automat fin bil

Anbefalte innlegg

IMG_0528.jpgEg har ein audi s4 fra 1993 2,2 turbo automat avant ... Den er fin inni og utenpå Den er ikkje i helkjørt .. Km208000 med ny registereim og vannpumpe har nettop bytta girkassa.. Så der er det nytt filter og olje.. Den er heilt orginal.. Ikkje trimmet.. Kan leveres med eu ok. Eventuelt senket.. Det har ikkje vert montert men har det liggende.. Mener denne bilen er langt over gjennom snittet... Har nettop kjøpt ny bil så trenger pengene i steden for bilen.... Selges høystbydende over 50000kr.. Bilder kommer når eg kommer meg heim fra jobb før det blir mørkt....

IMG_0525.jpg

IMG_0526.jpg

IMG_0527.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips til første post:

Det holder med 1 stk punktum etter en setning.

Oppramset info burde stå på egen linje.

Pris og kjørelengde burde stå uthevet på egen linje.

(det er forøvrig å foretrekke at bildene er tatt i liggende format, men ikke kritisk)

 

Forøvrig så bilen bra ut, lykke til med salg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en orginal S4? Er ikke skinn i dørsider, og trodde ikke S4 ble levert uten klima?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en orginal S4? Er ikke skinn i dørsider, og trodde ikke S4 ble levert uten klima?
den er orginal s4 ja. Tror den tidligere Eiger før meg fikk stjålet det orginale interiøret . Men er ikkje sikker. Blei levert uten klima ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en orginal S4? Er ikke skinn i dørsider, og trodde ikke S4 ble levert uten klima?

 

Har sett diverse S- og RS-modeller uten klimapanel før, så du fikk vel uten klima hvis du virkelig ikke ville ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.