#1 Skrevet November 26, 2012 Har montert LED inni hele bilen. Har også helt ny komfortenhet. Men etter å ha montert inn pærene lyste først den lange i midten foran svakt selv om tenninga var avskrudd. Men idag tok jeg den ut og la merke til at de på sidene baki også gjør det samme. Og i ettermiddag oppdaget jeg at de i dørene bak lyser hele tida, også med dørene lukket. Det er kun den baki bagasjerommet og de i dørene foran som gjør som de skal..... Noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2012 Har et nesten tilsvarende problem på min -07 Touran. Det er ikke full pæresjekk på coupelys, men med tenning på/bilen i gang så ligger det likevel litt spenning over pærene som får dem til å gløde. Hvis jeg erstatter de 2 LED-pærene i taklyset over baksetet med vanlige glødepærer, så virker alt som normalt. Min foreløpige konklusjon er at LED-pærene ikke har tilpasset motstand til elektronikken i bilen. Har bestilt CAN-Bus-pærer og håper og tror at det skal løse utfordringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2013 Etter at jeg monterte CAN-Bus-vennlige LED-pærer i taklyset over baksetet, så forsvant problemet med glødende interiørlys mens bilen gikk. Det holdt at jeg erstattet 2 av LED-pærene med CAN-Bus-pærer. "Problem solved!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2013 Skrudde av det automatisk nedblenbare innvendige speilet på bilen min så ble det borte, men er nok som Svein Olav skriver noe med motstanden å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2013 Det er vel pga de kondensatorene som vanligvis skal få lyset til å dimme seg av leverer nok strøm til at led pærene lyser. Hadde samme greie på min A3. Tok mange timer før det bør helt mørkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...