4 stk Spacere med sentrering 5-15 mm... haster

Anbefalte innlegg

Hvis noen har eller vet om i norge..... skrik ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan boltsirkel og til hvilken bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, glemte å skrive det.

Til A6 97. 5x112. 57.1 senter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke hva jeg kan ha liggende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det disse du tenker på Håkon ?

Jeg har 0 i klaring på 4 mm spacere mot fjærbein/endeledd så 5 blir vel litt lite ? det lever vel litt der oppe i krappe svinger osv.... skulle vel hatt minimum 8 mm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det disse du tenker på Håkon ?

Jeg har 0 i klaring på 4 mm spacere mot fjærbein/endeledd så 5 blir vel litt lite ? det lever vel litt der oppe i krappe svinger osv.... skulle vel hatt minimum 8 mm

Jeg har inne 5, 10 og 13mm. Om du skal ha med sent.ring så anbefaler jeg at du går for 13mm for de går akkurat klar av den orginale sent.ringen på navet.

Er SCC jeg har inne, 13mm koster kr. 630,- pr.par + 250,- om du skal ha med lengre bolter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har inne 5, 10 og 13mm. Om du skal ha med sent.ring så anbefaler jeg at du går for 13mm for de går akkurat klar av den orginale sent.ringen på navet.

Er SCC jeg har inne, 13mm koster kr. 630,- pr.par + 250,- om du skal ha med lengre bolter.

OK

sender deg pm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.