Kjøp av Audi A6 4f, 3.0tdi quattro eller 2.7tdi Allroad?

Anbefalte innlegg

Fant en link som viser at facelift fra årsmodell 2009 er tingen...

 

 

http://www.dn.no/dnBil/article1611475.ece

 

Høyere ytelse, lavere forbruk og 40/60 utveksling foran / bak

 

Det med motoren er jeg klart enig i. Vet ikke hvilken fordeling det var på quattro-systemet på min -06, men fikk da klart inntrykk av at det var mer bak en foran, i alle fall null problem å dra ut en sladd på glatt føre med et lite trykk på gasspedalen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg har lest at det var 50/50 før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mye rare prisinger på A6 nå ja. Og meget tregt marked.

Har forsøkt å selge min -06 A6 2,7tdi q avant, med s-line, luft og det meste i 2mnd nå. Km stand 95.000

Priset til 300.000 eks reg. Den blir levert i innbytte over helgen.

 

De eneste budene jeg har fått har vært langt under innbyttepris. Virker som alle er ute etter røverkjøp for tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du likevel skal levere den inn, hva får du i innbytte for bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

280.000,-

 

 

Har fulgt med på din annonse og det at din ikke har blitt solgt er jo et mysterie! virker jo til å være et kjempekupp mtp utstyr og km ! (i allefall sammenligna med de andre som ligger i samme prisklasse )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en meget velholdt og bra bil. Men er markedet som styrer. Er mange overprisete 4f er til salgs nå..... men nå får Sulland Mo prøve å selge den. Gleder meg til å få nybil.... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor nødvendig er det med ryggesensorer egentlig?

Er det vanskelig eller dyrt å ettermontere? (tenker da ikke på slike billige allround-sett, men å få det tilnærmet originalt)

 

Og er det noen som vet om Møller gir tilstandsrapport på biler? Eller tar NAF gode nok sjekker på slike biler også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nødvendig er det vel ikke. Når det gjelder montering så er det rimelig greit bak, men litt hikke-mikk er det siden du må trekke kabler helt frem fra PDC-elektronikken. Det tar deg ca. 3-4 timer totalt for bak og ca. 5-6t om du skal gjøre det både foran og bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mye rare prisinger på A6 nå ja. Og meget tregt marked.

Har forsøkt å selge min -06 A6 2,7tdi q avant, med s-line, luft og det meste i 2mnd nå. Km stand 95.000

Priset til 300.000 eks reg. Den blir levert i innbytte over helgen.

 

De eneste budene jeg har fått har vært langt under innbyttepris. Virker som alle er ute etter røverkjøp for tiden.

 

Fikk mye rare bud jeg også. Solgte min 3-liter m/luft etc. som var gått 103' 1. oktober for 350' + reg. Da hadde den stått ute i ca 2 1/2 måned tror jeg. Ikke så stor prisforskjell mellom 2,7 og 3,0, så 300' + reg. høres absolutt ikke høyt ut. (Jeg hadde innbyttepris på 320'). Sinnssykt tregt marked, og da er det nok vanskeligere å selge biler som begynner å bli noen år gamle og gått noen km, men som fremdeles er i en relativt høy prisklasse. De som ikke kjøpte min kikket på nyere med mindre utstyr og motor etc..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, da vart det i hvert fall A6 3.0Tdi :D

Så får vi se hvordan det er å ha en av de med høy km, jeg er foreløpig optimistisk, den har i det minste byttet kompressor og belger for ca 40000km siden så da kommer forhåpentligvis ikke det problemet med det første :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. 3,0 er nok saker det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, da vart det i hvert fall A6 3.0Tdi :D

Så får vi se hvordan det er å ha en av de med høy km, jeg er foreløpig optimistisk, den har i det minste byttet kompressor og belger for ca 40000km siden så da kommer forhåpentligvis ikke det problemet med det første :)

 

Grattis! Absolutt en fordel at kompressor og belger er byttet, da trenger du neppe å bekymre deg for den biten i alle fall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk :)

Det ble den bilen som er omtalt i 1. post med høy km, og her er finn-annonsen:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37748870

 

Det er et par ting den mangler, men det skal jeg prøve å få gjort noe med etter hvert ;)

 

 

 

Grattis med flott A6 , måtte du ut med det det stod i annonsa eller fikk du pruta endel ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, jeg fikk den nok litt billigere ja ;)

 

Hva er den beste måten å få koblet til iPhone?

AMI eller Dension 500? Andre alternativer? Må få fikset noe slikt litt kjapt, alt for tungvindt å måtte ha cd'er hele tiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AMI er det som blir som originalt. Koster deg nesten 5K for delene du trenger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.