#1 Skrevet November 27, 2012 Hei, er det noen som vet hvilken type motor som regel er i golf 3 gti 8v, evt kor kan den motorkoden stå?? Hvilken type innsprøytning er son regel brukt? Er det noen som har prøvd å bruke ei slik blokk men topp til golf 2(pf)motor? Eller får man best effekt med standard topp?? Kor mye kan man høvle av disse, noen meninger om det??? Skal brukes i bilcross, så alt tull om mye forbruk feil co betyr ingenting!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2012 Det kommer litt an på årsmodell, men det er så vidt jeg husker 2 utgaver av 2.0-8V i Golf 3, alt etter marked og årsmodell. Det er enten med Digifant eller SIMOS innsprøytning. Det fantes også en med Motronic, den heter ABA men var bare for USA, i Mexico-bygde biler. http://www.doppel-wobber.de/forum/Information_124_VW-Golf-Motoren.html for koder og oversikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2012 Stor koden på samme plass som den gjør på golf 2 blokkene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2012 Motorkoder på golf 3 gti 8v er feks: ADY/AGG AKR/ABA/AWG/AWF (wikipedia) Ofte har jeg sett AGG som en gjenganger... denne finner du også i passat fra 94-96/97.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2012 Mente den jeg hadde het 2E... 1993 Golf 2.0 8V GTi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2012 Men er det noen som vet kor/om bokstavene står på blokka??? Enn bytte av topper på blokka?? Enn høvling/planing av topp?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2012 Koden står på den "vanlige" plassen på blokka ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...