#1 Skrevet November 27, 2012 (endret) Hei som dere ser så er det som bilen "hoster" litt luft ut ca 0.2 bar så lader den opp til 1.6 igjen og fungerer som bare det. Problemet er når jeg begynner f eks fra 3gir 3000rpm så får jeg ca full boost rundt 4000 og da hoster den og funker greit til tops. Girer jeg fra 5 gir ned til 3gir og den er f eks på 5000, så fungerer den smertefritt. Begynte etter jeg bytta til MTM chip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2012 Har den kode sokkel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2012 kunne du spesifiesert litt nermere hva du mener med kode sokkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2012 Kode sokkel under ene lr begge chipene du monterte , om dem ikke har kodesokkel så er det ikke orginal mtm software .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2012 (endret) Hei sjekka sokkel og chippene er org, etter bilen var på verksted en liten tur så kom den tydeligvis tilbake med nedskrudd wastegate? Og boost controller skrudd på max. Så den ladet 1.3-1.5 på 2gir då begynte eg og lure litt. Så sjekka 3gir da går den opp til 1.7 bar og da kutter hjernen på pumpa. Det var det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2012 Bytta tennplugger i det siste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2012 Har du org eller 3bar mapsensor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2012 er løst altså fungerer pent, er ORG sensor Tennplugger er bytta også da til iridum 034 motorsport coil kit også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...