#1 Skrevet November 27, 2012 Lurer på om det er mulig å montere/ettermontere lys under speilkappen, slik at når jeg låser opp bilen, så lyser dem på "døren/bakken"? Ser det finnes noe slikt for Touran 09 modell, på dioder.no. kan det passe til Touran 07? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2012 Er usikker på denne. Lampe W52 og W53 er introdusert i skjemaene fra november 2008. Det kan vær at dørmodulen di ikke støtter dette. Når det gjelder disse lysene, tar de litt plass innvendig i speilene. De er egentlig beregnet for utskifting av originale lamper som allerede er innbygget. Se denne tråden: VWVortex:LED in mirrors. En av prosjektene her har ikke montert de korrekt. Hullet er skåret ut allt for lite (må kutte helt til streken). Andre har brukt høyeffekt-LED og da tar de mindre plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2012 Nå husker ikke jeg årstallet på Kenny Jonsrud sin, men han hadde dette på sin Touran. Du må ha speil fra 2010 modellen tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2012 Kenny hadde en 2007-modell, mener jeg. Ut fra dette eksemplet: Lys under sidespejlene, som er fra en Touran 2007, fungerer dørmodulen. Må bare kodes så fungerer pin 10... Det er nok litt smått om plassen uten å bytte speil til en 2009+ versjon for de LED-modulene som trådstarter nevner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...