Kan man ettermontere lys under utvendige speil til Touran?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er mulig å montere/ettermontere lys under speilkappen, slik at når jeg låser opp bilen, så lyser dem på "døren/bakken"?

Ser det finnes noe slikt for Touran 09 modell, på dioder.no.

kan det passe til Touran 07?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er usikker på denne. Lampe W52 og W53 er introdusert i skjemaene fra november 2008. Det kan vær at dørmodulen di ikke støtter dette.

Når det gjelder disse lysene, tar de litt plass innvendig i speilene. De er egentlig beregnet for utskifting av originale lamper som allerede er innbygget.

Se denne tråden: VWVortex:LED in mirrors.

En av prosjektene her har ikke montert de korrekt. Hullet er skåret ut allt for lite (må kutte helt til streken).

Andre har brukt høyeffekt-LED og da tar de mindre plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå husker ikke jeg årstallet på Kenny Jonsrud sin, men han hadde dette på sin Touran. Du må ha speil fra 2010 modellen tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenny hadde en 2007-modell, mener jeg.

Ut fra dette eksemplet: Lys under sidespejlene, som er fra en Touran 2007, fungerer dørmodulen. Må bare kodes så fungerer pin 10...

Det er nok litt smått om plassen uten å bytte speil til en 2009+ versjon for de LED-modulene som trådstarter nevner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.