#1 Skrevet November 28, 2012 Hei! Jeg skal koble xenonkit i nærlysa mine...men hvem av pinna på kontakten til lykta skal jeg koble meg inn på ? Bilen er en type av Audi A4 B6 2001mod Håper på positive svar Takk på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2012 Har du skikkelige xenon lykter slik at du ikke blinder folk og fe? Du kobler deg bare innpå de to ledningene som er på kontakten til H7? pæren.. da slipper du og klippe i ledningsnettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2012 Sist jeg husker når jeg bytta pære så var det en "hovedkontakt" som gikk inn i lykt og det var alt? Men kan være jeg som husker feil...jepp ha sånn linse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2012 Må jo være 2 ledninger som kobles på pæren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...