#1 Skrevet Mai 4, 2005 Noen som har sittet i/ha Momo Start stoler? Hvordan er de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2005 Hei Har hatt momo stoler i golfen min snart et år, og er veldig fornøyd har kjørt flere lang turer, og har ikke følt meg sliten i kroppen etter å ha sittet flere timer i strekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2005 ja å det er helt meningsløst i en gatebil! Hvis du tenker på bøttestolene da. de er rettåslett trasige overlengretid! Men hvis du tenker at du ofrer det for utseendes skylt så takler du det sikekrt Hadde iallefall kjøpt med justerbar rygg om jeg var deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2005 Hvordan er det med understell til disse? Finnes det noe orginalt som passer i Golf 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2005 tror nokk deft finnes som passer til golfen ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...