#1 Skrevet November 28, 2012 Hva kan det være Bilen er tungstarta ved varm motor noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2012 Prøv og bytt den grønne temp føleren. Står ytterst på den vannstussen som er på blokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2012 hei den bytta jeg for to dager siden. ble ikke bedre. også bytta hallgiver lurer kanskje på om den andre tempgiveren som står litt lenger til siden for den du nevner, men slik jeg fortsår det skal den ikke ha noe å si ved varm motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2012 Dyse som lekker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2012 tror ikke det da skulle den vel ha fjuske under kjøring? merker inegn ting da. Går fint og bra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2012 Hva er km stand? Ikke helt uvanlig at den blir kranglete å starte vis en eller flere dyder lekker bittelitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2012 dette er "lågmilaren". så den er gått 95000 km. ingen tro på dyser som lekker. skulle hatt koblingsskjema til motorstyringen til denne. Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2012 kan også nevne at det kan være vanskelig å starte når den er halv kald. Når motor blir varm, har den også en tendens til å gå noe høyt på turtall på tomgang. også sjekka kaldstart dysa. den leverer ikke bensin når motor er kald, slik den skal, men bilen er ikke tungstarta når det er kald. rart please help!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 30, 2012 noen som har koblingsskjema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 30, 2012 http://www.a2resource.com/electrical/management/kejetronic.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 30, 2012 Prøv å ta ut hjernen av vannkassa og åpne den for å se etter fukt! Det var problemet med min en gang i tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 1, 2012 Kaldstartdysa kan også lekke bensin. Det er som regel den brune giveren som har tatt kveld når dysa ikke spruter bensin ved kald motor. Den er koblet opp mot dysen. Kan også være Bensintrykks Accumulatoren din som er dårlig. Denne skal holde bensintrykk ei god stund etter du har stoppet motoren. Om den ikke gjør det vil den være tyngre å få start på, Den vil også miste trykk med lekke dyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...