#1 Skrevet November 28, 2012 Jeg skal godkjenne senkesettet, men bare lurer på hvordan det vill gå med sota ruter helt fram til a stolpen. Er sota mindre forann enn bak. Vill de begynne å henge seg opp i dette? For de som lurer på hvorfor den er så høy bak, så er det ikke helt rett der den står:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2012 50/50 vil jeg si... Ser de det tar de deg nok. Kommer vel også mye an på kontrollørens humør, jeg fikk godkjent et senkesett på en A3 med solfilm, kjørte ned alle rutene og berget med det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2012 jeg har vært på 3 visninger med film på alle ruter,er ikkeno problem sålenge det ikke står på noen kontrollseddel...iflg regler må de da evt stå utenfor hallen,stoppe deg og gi deg en ny mangellapp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2012 50/50 vil jeg si... Ser de det tar de deg nok. Kommer vel også mye an på kontrollørens humør, jeg fikk godkjent et senkesett på en A3 med solfilm, kjørte ned alle rutene og berget med det... blir de ikke mistenksomme når det er vinter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2012 Ta på deg jakke og si du er friluftsmenneske som trenger mye luft da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2012 Ble stoppa idag, men ingen kommentar på ruter eller senkesettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...