#1 Skrevet November 28, 2012 Trenger ny bunnpanne til min rs4 siden gjengene til oljepluggen er deffekt. i min etka ligger delenr 078 103 604ah inne men finner kun 078 103 604aa og ac på ecs tuning. Er dette samme bunnpanne eller er det noen forskjell? disse koster jo rundt 2000kr ink frakt og moms mens møller skulle ha 3800kr ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2012 Kan du ikke få satt inn en oversize tappeplugg eller en helicoil da? Biltema selger sett for oversize tappeplugg, med ny plugg, verktøy etc. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Olje-og-Fett/Omgjengingssett-oljeplugg-191351/ Jeg er sikker på at et kompetent bilverksted (Møller f.eks.) også kan hjelpe deg med dette hvis du ikke vil gjøre det selv. Strippede gjenger på oljepluggen er vanligere enn du tror. Mye jobb å skifte bunnpannen er det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2012 Har satt inn det nå men vill ikke ha noe jall på godbilen:-) derfor skal jeg ha ny:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2012 Det er ikke noe jall hvis det er gjort ordentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2012 er ikke originalt:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2012 er no drit om helicoilen løsner hver gang du skal ha ut tappeplugg osv...ser da ut til at S4 og RS4 er like,siden ECS ikke har en i RS4 delekatalogen,send de en mail å spør de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2012 er ikke originalt:-) Nei, så klart, det er din bil og din lommebok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2012 noe må man jo bruke penga på men behøver ikke sponse møller med flere tusen unødvendig:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2012 noen som vet om det er noen forskjell på den til s4 b5 og rs4 b5? ecs har til 400kr pluss frakt til s4 så er jo vært og bare prøve for den prisen:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 4, 2012 ingen som vet om det er samme bunnpanne på rs4 b5 og s4 b5? ecs svarer meg ikke på mail så trenger litt innspill her:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...