Anbefalte innlegg

Hvilke skruer skal jeg skru på? Er det de tre boltene på bærekula som skal skrus på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skal du justere ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Camber justerer du på fjærbenet, på de boltene som er festet i spindel, caster er ikke justerbar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :)

Det er de to boltene som holder støtdemperen på plass nede på navet hvor hjullageret sitter? hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :)

Det er de to boltene som holder støtdemperen på plass nede på navet hvor hjullageret sitter? hehe...

Riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan jeg best få camberen riktig? Kan jeg legge vader på felgen og få den i lodd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan du, utfordringen er at det må gjøres med normal vekt på hjula, dvs på bakken. Kjøre ramper hjelper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde å justere med vader, men det var stress.. Det ble bare skjevt igjen når jeg tighta skruene. Den drar litt til venstre når jeg kjører.. Skal på tur i helgen, så får se hvor mye dekk jeg har igjen etter turen :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.