#1 Skrevet November 28, 2012 Hvilke skruer skal jeg skru på? Er det de tre boltene på bærekula som skal skrus på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2012 (endret) hva skal du justere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2012 Camber justerer du på fjærbenet, på de boltene som er festet i spindel, caster er ikke justerbar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2012 Takk for svar Det er de to boltene som holder støtdemperen på plass nede på navet hvor hjullageret sitter? hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2012 Takk for svar Det er de to boltene som holder støtdemperen på plass nede på navet hvor hjullageret sitter? hehe... Riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2012 Hvordan kan jeg best få camberen riktig? Kan jeg legge vader på felgen og få den i lodd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2012 Det kan du, utfordringen er at det må gjøres med normal vekt på hjula, dvs på bakken. Kjøre ramper hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2012 Jeg prøvde å justere med vader, men det var stress.. Det ble bare skjevt igjen når jeg tighta skruene. Den drar litt til venstre når jeg kjører.. Skal på tur i helgen, så får se hvor mye dekk jeg har igjen etter turen :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...