Lakk. Hvor? i Tr.Heims området.

Anbefalte innlegg

Hvor få tak i lakk av brukbar kvalitet, skal brukes nederst på fangeren hvor det er svart, skal ha samme farge som resten av bilen selvfølgelig.

Har vært på thorsov, der hadde de ikke min farge som er LB7Z Satinsølv Metallic. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor få tak i lakk av brukbar kvalitet, skal brukes nederst på fangeren hvor det er svart, skal ha samme farge som resten av bilen selvfølgelig.

Har vært på thorsov, der hadde de ikke min farge som er LB7Z Satinsølv Metallic. :(

Har du prøvd Tiller Lakkering på Lade? I starten av Håkon VII's gate.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiller fargehandel på Lade burde vel klare å fikse det for deg,og husk plastgrunning.Er viktig hvis du vil ha lakken til å sitte over tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiller fargehandel på Lade burde vel klare å fikse det for deg,og husk plastgrunning.Er viktig hvis du vil ha lakken til å sitte over tid.

Skal prøve Tiller fargehandel på Fredag. Plastgrunning er forøvrig innkjøpt. Transparent faktisk :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått blanda lakk tel min bil på leangen..

Tror det heter lakkspesialisten! :confused: Blander lakk etter ønske og du får den på sprayboks! :) Kjekt for oss som enda ikke har kompressor og lakksprøyte tilgjengelig!! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.