#1 Skrevet November 29, 2012 (endret) Hei. Selger da Audi s2 Coupe jeg henta for snart 4 år siden. Henta den som et prosjekt, å har ikke gjort no med den enda. Så da tenkte jeg å selge den. Jeg har aldri kjørt den, bare trilla den på hengeren. Så veit ikke så veldig mye om den. Stand på bilen: Karosseri: Svart. Ikke strøken, men helt. Skjermer og panser er dårlig. Mangler front fanger(eller følger med en dårlig) og bjelke. Motor: Står på toten, skulle egentlig bli bygd opp. Men tror det ikke har skjedd mye. Denne skal jeg hente. Ganske sikker på det at var en Audi RS2 motor. Girkasse: De sa også at var rs2, er værtfall 6 trinns Innvendig: Interiør skal være ganske helt, men det meste er plukket ut. Har flere deler, men tenkte jeg skulle selge det seperat. Porsche Cayenne bremser med klosser Rs2 Lykter, strøkne 7a Kammer Råder Pakningssett Coiler Turbo og snudd grenrør Det er en 1991 og norske skilter. Pris:49,999,- tusen. Ring for flere spørsmål. Finn.no:http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38746427 91858397 Erik Andersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2012 Litt OT, men syns det var litt morsomt og se denne salgsannonsen komme rett etter din i nye innlegg: http://forum.vacn.no/showthread.php?218381-Audi-s2-3b-motor-og-komplett-skinn-intr Får for all del ikke håpe det er noe sammenheng, da er det ikke morsomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2012 bump. bilder og nypris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2012 Flere bilder og finn annonse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2012 Har henta motor, denne er nyoverhalt med H-råder. Kan få en bra pakke pris før nyttår på alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2012 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...