#1 Skrevet November 29, 2012 Hei. Har en Audi a4 q 1997 med et lite problem. når bilen går på tomgang etter jeg har kjørt/ruset motoren går turtallet opp og ned en liten stund. de høres nesten ut som den skal stoppe av og til. hva kan dette være? -GautBerg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2012 det er foresten 1,8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2012 Gåen LMM eller vakumlekasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2012 Ville satsa på å høre etter suselyder under panseret, gjerne akkurat i det du stopper den. Min ærfaring er at det i 90% av tilfellene er sprukne/avhoppa slanger framfor LMM som er problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2012 kjør litt trykk inn innsugs slangen, 0,5 bar holder. du hører fort om du har en lekasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2012 har sjekket lmm og slanger og finner ingen feil. Kan det være skittent luftfilter? for det var akkurat ikke skiftet i går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2012 Har kjørt med svært skittent luftfiter, uten at tomgangen har blitt endret, filteret var helt svart. Kan vell bruke vagcom og se hvor mye luft LMMen registrerer? Og kansje det ligger noe feilmeldinger der også. Når jeg hadde det problemet så renset jeg gass-spjeldet og byttet LMM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...