#1 Skrevet November 29, 2012 Selger buret mitt siden jeg har kjøpt fullbur. det er pedersen racing hovedbøyle og strebere bakover er laget selv. buret er laget for og skru. men man må bygge bokser ved b stolper. innfestning bak er enkelt skrudd rett i hjulkasse bak. buret kan deles ved hovedbøyla. Pulverlakkert hvitt. noen små skader i lakk. Kurrant trackday bur eller lignende. Pris: 1000lapp eller bud. Bilder kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2012 Bilde takk! Mulighet for å sende dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2012 Det kommer snart håper jeg. har problem med og overføre. Er jo rimelig stort. spørs om frakta blir særlig hyggelig... Bilde takk! Mulighet for å sende dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2012 Kan du sende meg nr ditt på pm. må sende som mms. får ikke overført, oppdateringsfeil! Det kommer snart håper jeg. har problem med og overføre. Er jo rimelig stort. spørs om frakta blir særlig hyggelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2012 Done 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...